Kampania promocyjna Kujawsko-Pomorskie Menu Kulturalne - promocja 5 wydarzeń kulturalnych województwa kujawsko-pomorskiego.

Zakres zadań: : strategia i kreacja, spoty TV, spoty radiowe, PR, portal internetowy, Facebook, materiały BTL

Kampania z mocnym impaktem w mediach. Ukazało się 65 informacji, o kampanii pisali m.in.: onet.pl, gazeta.pl. PAP, dziennik.teatralny.pl, tvp.pl, Gazeta Pomorska, Ekspress Bydgoski, wirtualnemedia.pl, nowymarketing.pl czy epr.pl. Patronat medialny nad kampanią objęły TVP KULTURA i Tygodnik Przegląd. Promowaliśmy pięć niezwykłych wydarzeń kulturalnych: Bydgoski Festiwal Operowy, Międzynarodowy Festiwal Teatralny Kontakt, Bydgoski Festiwal Muzyczny, Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. F. Chopina dla Dzieci i Młodzieży w Szafarni, Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. I. J. Paderewskiego.

www.menukulturalne.kujawsko-pomorskie.pl